Beginnings

0

Posted in ,


Ceasul a batut de ora 3.

Amandoi stateau deasupra mesei de sah, fiecare incerca sa gaseasca acea miscare care i-ar fi dat un avantaj la victorie. Ar fi avut si motiv sa castige…miza pusa la bataie era pe cat de mare, pe atat de greu de obtinut. Era lumea! NU, nu o harta, nici un glob geografic ci cu adevarat intreaga lume. Jocul avea la baza regula “totul sau nimic”.

Nu era pentru prima oara cand jucau acest joc, faceau asta de secole, poate chiar mileni.

Prietene de data asta esti al meu.”

“Spui asta mereu si amandoi stim cum se va termina si acest joc.”

“Nu, caci de data asta jocul a luat prea multe intorsaturi de situatie. Cand aveam impresia ca tu ai luat avansul te-am prins repede din urma si te-am speriat facandu-te sa crezi ca voi castiga.”

“Doar de asta crezi ca se va sfarsi?”

“Se va sfarsi! Trebuie sa se si sfarseasca, facem asta din timpuri imemoriabile. Sper sa aflam castigatorul la sfarsitul acestui joc.”

“Atunci fa-ti misarea si hai sa vedem ce se va intampla. Lasam timpul sa-si faca treaba.”

Jocul intradevar se sfarsii. Doar ca nu a fost deloc cum se asteptau concurentii nostrii. De ce spun asta? Pentru ca cel care a pierdut jocul, a castigat razboiul.

“De ce? De ce ai castigat tu? “

“Nu stiu…”

“Imi vreau premiul! L-am castigat…”

Ultimele sale cuvinte, insa, nu au fost auzite, personajul disparand in neantul uitarii pentru totdeauna.

Daca as vrea, as termina aici povestea, dar o sa va zic ce a urmat dupa toate acestea. Nu din interesul meu va zic, poate va aflati si voi in aceiasi situatie, desi sa speram amandoi ca nu sunteti.

Ai castigat.”

“Cee? Cine?!...”

“Nu te speria, trebuia sa te astepti sa si apara cineva care sa-ti inmaneze premiul. Nu v-am zis asta la inceputul jocului?”

“Inceputul jocului?! Cred ca glumesti, au trecut nenumarati ani de atunci. Crezi ca imi mai amintesc asa ceva?”

“Nu, nu ma asteptam sa-ti amintesti.”

“Dar…tu cine esti?”

“Cine sunt este irelevant. Sunt aici doar ca sa-ti inmanez premiul.”

Si zicand asta ridica un micut medalion de aur.

“Asta, de acum inainte, iti apartine. Explicat cat mai simplu, contine puterea necesara de a conduce intreaga lume.”

“Multumesc, dar nu am nicio intrebuintare pentru o asemenea putere. Am pierdut atata timp in aceasta lupta ca am si uitat de ce am vrut sa o castig.”

“Nici nu ma mira. Vezi tu, paradoxul adevaratului castigator al acestui joc este ca…cel care este vrednic sa primeasca puterea de a unii intreaga omenire, poate sa faca asta si fara acest dar.”

Castigatorul nostru insa deja plecase, s-a intors in lume ca sa-si traiasca in sfarsit viata.

Inca o lupta dusa la sfarsit! Cred ca este timpul sa o luam de la capat…”

Zise asta destul de plictisit. O usa s-a deschis si au intrat doi competitor noi.

“Participanti, regulile sunt simple. Fiecare remiza va duce la un nou joc iar castigatorul va castiga lumea.”

Si a inceput…

Comments (0)

Trimiteți un comentariu