Love is a matter of perspective

1

Posted in

Sunt indragostit!

Nu, doar imi bat joc de voi, defapt nu am cum sa fiu indragostit pentru ca, sincer vorbind, nu am fost niciodata indragostit. Nu stiu de ce cand ma gandesc la termenul “a fi indragostit” ma iau fiori reci pe sira spinarii, deja ma si imaginez dansand cu o umbrela in ploaie in loc sa ma duc frumos intr-un loc ferit sau cel putin sa folosesc umbrela aia pentru a amortiza efectele ploii.

Am incercat sa iubesc, pe bune, ma uitam in ochii persoanei si…vedem…reflexia mea. Dracu stie poate sunt defect din nastere, poate ar trebui sa vad daca nu cumva am pe spate un semn “Out Of Use”. Ehh ce am ajuns sa fabulez pe aici, sa fim sinceri voi ati iubit, hai pe bune? Daca da, tot respectul, daca nu atunci nu stiu de ce m-am zbatut aici sa incerc sa-mi explic, implicit sa va explic si voua ce ciudat e sa traiesti intr-o lume in care dragostea exista si o vezi la tot pasul si ghici ce frate…sa nu o traiesti.

Daca analizam logic situatia, fetele zic ca baietii sunt porci…sau prin analogie tot ce contine cromozomul y trebuie incadrat in rasa porcine. Pe de alta parte daca intrebi un tip cum ti se pare o fata…”Nu frate, ca e grasa, ca are fite, ca pana mea”. Okay si atunci de ce isi bat atatia capul cu asta?

De fapt hai sa o lasam asa…pana la urma sunt indragostit lulea si asta e tot ce conteaza, nu?

Comment (1)

dar si normal sa esti indragostit, mai ai dubii ?! :-w
esti indragostit de viata si implicit de mine :x :))

Trimiteți un comentariu